pl

Obsługa klienta

OBSŁUGA KLIENTA - WEJHEROWO

Jesteś osobą, która lubi sprawiać radość innym, uwielbiasz pracę z ludźmi, a do tego potrafisz wykazać się inicjatywą? Z pasją podchodzisz do swoich obowiązków? Jeśli tak - trafiłeś na odpowiednie ogłoszenie! Szukamy osób, które pomogą nam stworzyć zespół legendarnej obsługi Klienta BOSKO!

O stanowisku

Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie kompleksową obsługą Klienta. Jej głównym zadaniem będzie dążenie, wspólnie z zespołem, do tego, by odwiedzający nas Goście zawsze wychodzili z BOSKO z uśmiechem na ustach.

Jeżeli jesteś osobą, która

szybko i chętnie przyswaja nową wiedzę,
charakteryzuje się silną motywacją do osiągania celów, zaangażowaniem i samodzielnością w wykonywaniu obowiązków,
nie boi się brać na siebie odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
potrafi odpowiednio zareagować w sytuacjach konfliktowych,
jest sumienna, dokładna i punktualna,
jest przyjaźnie nastawiona do ludzi,
dobrze odnajduje się w pracy w grupie,
lubi się uśmiechać :-),
zna i uwielbia smak lodów BOSKO,
to koniecznie czytaj dalej!

Zakres obowiązków

Każdy pracownik obsługi klienta rotacyjnie wykonuje wszystkie czynności w lokalu, ze szczególnym uwzględnieniem tych, w których dana osoba czuje się najlepiej. Są to m.in.:

bezpośredni kontakt z Klientem,
nakładanie lodów i obsługa kasy fiskalnej,
przygotowywanie kawy i deserów,
podawanie i odbieranie zamówień,
zmywanie naczyń,
utrzymanie czystości w lokalu i na stanowisku pracy,
udział w innych pracach na terenie lokalu,
A to wszystko pod okiem naszej doświadczonej kadry!

Wymagania

posiadanie książeczki sanitarno-epidemiologicznej,
gotowość do podjęcia pracy zmianowej oraz w weekendy,
dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
wysoka kultura osobista i duże umiejętności interpersonalne,
udział w regularnych spotkaniach zespołowych,
mile widziana znajomość języka angielskiego/ukraińskiego.
Ogólne warunki

Miejsce pracy: lokal BOSKO w Wejherowie
Praca początkowo na umowę zlecenie
Lody BOSKO na koszt firmy w godzinach pracy
Zniżka na lody BOSKO poza godzinami pracy

Dodatkowe informacje

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij CV (najlepiej w formacie PDF) na adres gdynia@lodybosko.pl wpisując w tytule maila „CV Obsługa Klienta – Wejherowo”.

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to zadzwoń pod numer: 607 453 823.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.

Rekrutacja trwać będzie do pełnego skompletowania całego #TeamBOSKO.

Prosimy o zakończenie CV aktualną klauzulą: 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

 

Informacja RODO dla kandydatów:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1) administratorem Twoich danych osobowych jest Michał Hnatkowski;

2) Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przez Ciebie stanowisko oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi;

3) odbiorcami Twoich danych osobowych są osoby zajmujące się procesem rekrutacji na aplikowane przez Ciebie stanowisko. Odbiorcą Twoich danych osobowych będą również nasi dostawcy, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych przykładowo dostawy usług IT, z tym, że podmioty takie przetwarzają Twoje dany na podstawie zawartej z nami umowy i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) RODO;

4) Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji, w której brałeś udział.

5) posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy gdynia@lodybosko.pl;

6) masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7) podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko.