Obsługa klienta
OBSŁUGA KLIENTA - WEJHEROWO
Jesteś osobą, która lubi sprawiać radość innym, uwielbiasz pracę z ludźmi, a do tego potrafisz wykazać się inicjatywą? Z pasją podchodzisz do swoich obowiązków? Jeśli tak - trafiłeś na odpowiednie ogłoszenie! Szukamy osób, które pomogą nam stworzyć zespół legendarnej obsługi Klienta BOSKO!
O stanowisku
Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie kompleksową obsługą Klienta. Jej głównym zadaniem będzie dążenie, wspólnie z zespołem, do tego, by odwiedzający nas Goście zawsze wychodzili z BOSKO z uśmiechem na ustach.
Jeżeli jesteś osobą, która
szybko i chętnie przyswaja nową wiedzę,
charakteryzuje się silną motywacją do osiągania celów, zaangażowaniem i samodzielnością w wykonywaniu obowiązków,
nie boi się brać na siebie odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
potrafi odpowiednio zareagować w sytuacjach konfliktowych,
jest sumienna, dokładna i punktualna,
jest przyjaźnie nastawiona do ludzi,
dobrze odnajduje się w pracy w grupie,
lubi się uśmiechać :-),
zna i uwielbia smak lodów BOSKO,
to koniecznie czytaj dalej!
Zakres obowiązków
Każdy pracownik obsługi klienta rotacyjnie wykonuje wszystkie czynności w lokalu, ze szczególnym uwzględnieniem tych, w których dana osoba czuje się najlepiej. Są to m.in.:
bezpośredni kontakt z Klientem,
nakładanie lodów i obsługa kasy fiskalnej,
przygotowywanie kawy i deserów,
podawanie i odbieranie zamówień,
zmywanie naczyń,
utrzymanie czystości w lokalu i na stanowisku pracy,
udział w innych pracach na terenie lokalu,
A to wszystko pod okiem naszej doświadczonej kadry!
Wymagania
posiadanie książeczki sanitarno-epidemiologicznej,
gotowość do podjęcia pracy zmianowej oraz w weekendy,
dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
wysoka kultura osobista i duże umiejętności interpersonalne,
udział w regularnych spotkaniach zespołowych,
mile widziana znajomość języka angielskiego/ukraińskiego.
Ogólne warunki
Miejsce pracy: lokal BOSKO w Wejherowie
Praca początkowo na umowę zlecenie
Lody BOSKO na koszt firmy w godzinach pracy
Zniżka na lody BOSKO poza godzinami pracy
Dodatkowe informacje
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij CV (najlepiej w formacie PDF) na adres gdynia@lodybosko.pl wpisując w tytule maila „CV Obsługa Klienta – Wejherowo”.
Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to zadzwoń pod numer: 607 453 823.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.
Rekrutacja trwać będzie do pełnego skompletowania całego #TeamBOSKO.
Prosimy o zakończenie CV aktualną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"
Informacja RODO dla kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BOSKO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Lublinie;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby zajmujące się procesem rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy kontakt@lodybosko.pl;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko.