Franczyza
Wiemy, że punktów
z lodami nie brakuje.
BOSKO to lodziarnio-kawiarnia specjalizująca się w lodach produkcji własnej. Pierwszy lokal powstał w 2015 roku w centrum Lublina i w ciągu pierwszego roku działalności sezonu stał się najpopularniejszą i najczęściej odwiedzaną lodziarnią na Lubelszczyźnie.
Naszym Gościom staramy się zaproponować coś zupełnie nowego. Coś, czego nie znajdą w żadnej innej lodziarni. Tworzymy bogatą bazę receptur - opracowaliśmy ponad 300 smaków - które oparte są wyłącznie na składnikach najwyżej jakości.
W lokalach BOSKO każdego dnia trafić można na inne, wyjątkowe propozycje. Rozbudowane menu pozwala zadowolić każdego klienta, spełnia wymagania alergików, osób z nietolerancjami pokarmowymi, wegan i tych liczących kalorie.
DOŁĄCZ
DO NAS!
Zadowoleni Franczyzobiorcy i lokale BOSKO odnoszące sukcesy w kolejnych miastach są naszą najlepszą wizytówką.
CO NAS CHARAKTERYZUJE?
Każdego dnia dajemy z siebie wszystko, żeby nasi Goście zapamiętali sieć BOSKO na długo i chętnie polecali ją swoim znajomym. Dbamy o to, żeby wysoki poziom naszych usług dotyczył każdego lokalu.
Najlepszym dowodem na to jest:
ponad 60 000 Fanów na Facebooku,
prawie 10 000 Obserwujących na Instagramie,
średnia 4,6/5 na platformie Google z niemal 10 000 ocen,
czołowe lokaty naszych lokali na TripAdvisor.
Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy dziesiątki tysięcy stałych Klientów, którzy wracają do BOSKO we wszystkich miastach. Wygraliśmy również szereg plebiscytów i konkursów. Jednak ani przez chwilę nie przeszło nam przez myśl, żeby zwolnić tempo.
Pierwszy lokal BOSKO powstał w 2015 w Lublinie, dwa lata później pojawiły się dwie pierwsze Franczyzy – w Radomiu i Kielcach.
W 2018 nasza sieć powiększyła się o lokal w Legionowie.
W ciągu następnych 12 miesięcy BOSKO zawitało do Gdyni, Zamościa, Torunia, Łodzi, Pułtuska, a nasi Franczyzobiorcy w Kielcach i Radomiu zdecydowali się na poszerzenie swojej działalności o punkty sezonowe.
W roku 2020 pojawiliśmy się w Warszawie, Skarżysku-Kamiennej, Siedlcach i Wejherowie, a kolejna z naszych Franczyz, tym razem w Zamościu, powiększyła się o kolejny punkt.
W roku 2021 do sieci BOSKO dołączyły lokale w Gdańsku, Końskich i kolejny punkt w Warszawie, tym razem w dzielnicy Ursynów. Wielu z naszych Franczyzobiorców zdecydowało się na nowe rozwiązanie – punkty mobilne.
Wiemy, że w dzisiejszych czasach musimy dostosowywać się do aktualnych warunków na rynku. Dlatego w 2020 roku położyliśmy duży nacisk na sprzedaż na wynos i uruchomiliśmy dowozy w sieci BOSKO, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez naszych stałych Klientów.
Sezon w BOSKO nie kończy się razem z wakacjami, o czym doskonale wiedzą nasi Klienci.
W sezonie jesienno - zimowym proponujemy szerokie menu dostosowane do pór roku – desery, ciasta, rozgrzewające herbaty i gorącą czekoladę.
Pracujemy nad rozwojem sieci na każdej jej płaszczyźnie. Naszym najnowszym produktem jest aplikacja BOSKO, dzięki której nasi Klienci mogą między innymi skorzystać z programu lojalnościowego, sprawdzać smaki LIVE we wszystkich lokalach i znaleźć BOSKO w swojej okolicy. Każdego dnia pracujemy nad jej kolejnymi funkcjonalnościami.
Od 2021 roku w sieci BOSKO istnieje możliwość sprzedaży lodów w punktach mobilnych dedykowanych dla przestrzeni otwartych.
W sezonie wiosenno-letnim wielu Franczyzobiorców decyduje się na poszerzenie kanałów handlu o specjalnie przystosowane przyczepy, rowerki czy wózki, które przyciągają Gości, stanowiąc idealne miejsce na chwilę odpoczynku podczas rodzinnych spacerów i letnich wycieczek.
Zrób z nami BOSKI biznesNapisz i dowiedz się więcej
Zadowoleni Franczyzobiorcy i lokale BOSKO odnoszące sukcesy w kolejnych miastach są naszą najlepszą wizytówką.
Gwarancją sukcesu sieci jest pełen profesjonalizm, najwyższa jakość i zaangażowanie z obu stron – naszej i naszych Franczyzobiorców.
Na przestrzeni lat opracowaliśmy model biznesowy, oparty na systemie franczyzowym, który pozwoli przyszłym wspólnikom powtórzyć sukces lokalu BOSKO w Lublinie.
W RAMACH FRANCZYZY
BOSKO OFERUJEMY:
pomoc w stworzeniu i dostosowaniu do Twoich możliwości modelu biznesowego oraz realnej symulacji przychodów opartej na naszym doświadczeniu;
analizę proponowanej lokalizacji;
projekt technologiczny oraz aranżację lokalu;
gwarancję wyłączności terytorialnej;
pomoc w doborze: dostawców, maszyn, sprzętu gastronomicznego w wynegocjowanych dla całej sieci cenach;
system POS;
niezbędne materiały: uniformy, porcelanę, akcesoria;
podręcznik operacyjny z opisanym know-how;
symulacje finansowe oparte o rzeczywiste dane;
stałą wymianę informacji z Centralą i całą siecią – naszych Franczyzobiorców nigdy nie zostawiamy samych, jesteśmy w ciągłym kontakcie. Dwa razy w roku organizujemy konferencje całej sieci, podczas której przestawiamy plany rozwoju, dyskutujemy o nowych pomysłach i ewentualnym problemach Franczyzobiorców;
sprawdzone przepisy na ponad 300 różnych smaków lodów oraz pełną gamę receptur;
pełną obsługę marketingową i plan promocji indywidualnie dostosowany do rynku Franczyzobiorcy;
dołączenie Franczyzy do programu lojalnościowego dla Gości sieci – aplikacji mobilnej BOSKO;
ciągłą dbałość o jakość sieci poprzez organizowanie audyty zewnętrzne i sprawdzone systemy kontroli.